Като един от най-големите доставчици на телекомуникационна инфраструктура и технологични решения в региона, CETIN Group е водещ в дигиталната трансформация на услугите за своите клиенти. CETIN означава четири инфраструктурни оператора – CETIN България, CETIN Унгария, CETIN Сърбия и CETIN Република Чехия с приблизително 3000 служители.
Компанията притежава и управлява една от най-големите телекомуникационни мрежи в България и е ексклузивен технологичен доставчик за услугите на Йетел през своята телекомуникационна мрежа.
Работят с висококвалифицирани, силно мотивирани експерти от световна класа. Присъединете се към CETIN и станете част от този екип!
Обява за работа: Маркетинг и търговски асистент
ЗА РОЛЯТА:
Подпомага работата на Търговски отдел, като управлява документи, договори с доставчици, участва в организацията на събития, помага за управлението на фирмения уеб сайт и други маркетингови инструменти. Позицията е част от програмата Open Mind за хора с увреждания.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Подпомага дейностите, извършвани от Търговски отдел
- Управлява документи и договори с външни доставчици
- Активно участва в организирането на събития за отдела
- Сътрудничи си и координира дейности с други отдели, когато е необходимо
- Допринася за управлението на уеб сайта на компанията, както и за други маркетингови инструменти
ИЗИСКВАНИЯ:
- Добро владеене на английски
- Висше образование в сферата на Икономиката, Маркетинга, Мениджмънта, Финанси или сходна област
- Високо ниво на умение за работа с MS Office (Excel, PowerPoint)
- Способност за планиране и организиране, както и за управление на няколко проекта едновременно
- Отлични комуникационни умения, в това число – изслушване и адекватно връщане на обратна връзка, както на лица в компанията, така и извън
- Проактивност, любопитност, емпатия и желание за излизане извън формалните изисквания на позицията, когато това е необходимо
- Желание за развитие и способност да се забавлява, докато работи
ПРЕДЛАГАТ:
- Позитивна работна среда, където би получил подкрепа от колеги и ръководители, за да постигнеш личните и екипни цели
- Неограничени мобилни услуги и мобилен интернет
- Месечни ваучери за храна
- Покриване на транспортни разходи
- Допълнително здравно осигуряване
Обявя за работа: Правен съветник
ЗА РОЛЯТА:
Подпомага общата работа на правен отдел, работи с договори и документи, участва в процесите, свързани с вътрешни политики и процедури, изпълнява административни задачи. Позицията е част от програма Open Mind за хора с увреждания.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Обща правна дейност: Предоставя ежедневна правна помощ, отнасяща се до дейността на компанията, включително технологии, снабдяване, заетост, регулации, сгради и строежи. Следи за поправките в приложимите държавни и европейски закони и подпомага прилагането на съответните промени
- Договори и документи. Изготвя и ревизира документи и други правни документи
- Вътрешни политики и процедури. Подпомага изготвянето и ревизирането на вътрешната рамка за управление на процесите и процедурите в компанията
- Административни дейности. Подпомага правната функция в административните дейности и предаването на документи
ИЗИСКВАНИЯ:
- Завършено висше образование в специалност Право или минимум 3-и курс на обучение в университет в тази специалност
- Отлични комуникационни умения
- Екипен играч, асертивен, приспособим, уверен, позитивен и проактивен
- Отличен английски
- Високо ниво на компютърна грамотност
ПРЕДЛАГАТ:
- Позитивна работна среда, където би получил подкрепа от колеги и ръководители, за да постигнеш личните и екипни цели
- Неограничени мобилни услуги и мобилен интернет
- Месечни ваучери за храна
- Покриване на транспортни разходи
- Допълнително здравно осигуряване
Обявя за работа: Специалист „Поддържащи системи за Планиране на мрежата“
ЗА РОЛЯТА:
Подпомага, анализира и разработва инструменти и системи, съответстващи на изискванията към работата на екип Радио планиране на мрежата. Управлява документи, ръководства и бази данни, отнасящи се до услугите и процесите в екипа. Позицията е част от програмата Open Mind за хора с увреждания.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Анализ на съществуващите системи, инструменти и бази данни използвани в процеса на радио планиране
- Развитие на функционалността на съществуващите системи и адаптиране към основните процеси на работата на Отдела
- Дизайн и разработка на нови инструменти, системи и бази данни, поддържащи процесите на работа в Отдела
- Автоматизиране на процеса на обновяване и проверка на базите данни с информация от системите за наблюдение на мрежата
- Подготовка и обновяване на документация, ръководства и бази данни за услугите и процесите
ИЗИСКВАНИЯ:
- Отлични познания и опит с MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Работа с релационни Бази данни и програмни скриптове за автоматизация – MS Access, SQL, PL/SQL
- Практически познания по програмиране (.NET, ASP.NET, C#, Python, VBA или др.)
- Опит със системи за визуализация на графични данни (GIS) е предимство (MapInfo, qGIS)
- Образование или успешно положени специализирани обучения в областта на ИТ, Програмиране или Телекомуникации
- Опит в реализирането на софтуерни решения включващи графичен интерфейс и бази данни за съхранение на информация
- Доказани влечения и реализирани решения за автоматизиране на процеси
- Познаване и работа с основните протоколи и интерфейси за интеграция между различни ИТ системи.
- Познаване на основните принципи на работа на мобилните мрежи е предимство
- Работно – писмено и говоримо ниво на владеене на Английски език
ПРЕДЛАГАТ:
- Позитивна работна среда, където би получил подкрепа от колеги и ръководители, за да постигнеш личните и екипни цели
- Неограничени мобилни услуги и мобилен интернет
- Месечни ваучери за храна
- Покриване на транспортни разходи
- Допълнително здравно осигуряване
Обявя за работа: Сътрудник Физическа Сигурност
ЗА РОЛЯТА:
Подпомага работата на екип Физическа сигурност, като предоставя решения за електронна сигурност и допълнителни дейности по поддръжка, грижи се за отношенията с доставчици, работи с документи. Позицията е част от програмата Open Mind за хора с увреждания.
ОТГОВОРНОСТИ:
- Участва в инициативи по предоставяне на решения за електронна сигурност и допълнителни дейности по поддръжка
- Контролира качеството на услугите, предоставени от външни доставчици, свързани със системи и процеси за сигурност, включително документи, отчети, оценки
- Извършва регулярна проверка на документите, касаещи съответствието с изискванията за управление на сигурността
- Работа със софтуерни програми за сигурност
- Участие в тръжни процедури, обновяване на системата за управление на сигурността, кореспонденция с Министерство на вътрешните работи и други държавни институции
ИЗИСКВАНИЯ:
- Висше образование в сферата на Телекомуникациите, Корпоративна сигурност, Електронни системи или сходни
- Предимство е опит в управлението на проекти и работа с доставчици
- Добри умения за работа с MS Office, Windows, AutoCAD
- Ниво на английски /A2-B1/
- Аналитичен и прецизен
- Способност за работа в динамична среда и умение за управление на времето
ПРЕДЛАГАТ:
- Позитивна работна среда, където би получил подкрепа от колеги и ръководители, за да постигнеш личните и екипни цели
- Неограничени мобилни услуги и мобилен интернет
- Месечни ваучери за храна
- Покриване на транспортни разходи
- Допълнително здравно осигуряване
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Кандидатурите се разглеждат при пълна конфиденциалност и при спазване на приложимото законодателство относно обработването на лични данни.